Facebook och dess värld..

Alla har väl facebook idag? Alla vet väl iallafall vad facebook är?

Min mamma är så inne i facebook att det skrämmer mig lite men nu har jag märkt att jag är påväg åt samma håll.Men varför? Jag menar där är ju ingen jätteroligt man kan göra där inne?!

Tills idag!
Jag satt vid datorn och alla tjatar på mig som vanligt, att jag ska börja spela farmville. Ni vet det där spelet alla pratar om? Jo så då tänkte jag, ja men FINE, jag skaffar mig väl en såndär farm då. Och vet ni vad? Nu har jag suttit där och kollat rundor och försökt förstå mig på det i snart 2 timmar. Kan ni förstå? 2 timmar.
Vart är världen påväg? 

Måste in och kolla mina plantor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0