Shopping

Okej jag har fått ett uppdrag av Sanne som ska bli så fun!
Imorgon är det hennes stora dag, hon blir gammal, eller ja iaf för mig. Hihi!  21 år jisses!

Iaf så har hon bett mig vara hennes personal shopper! Så jag ska springa runt i affärer och leta upp kläder som jag tror att hon skulle gilla och sedan hänga undan dem till henne så hon kan komma dit senare när hon har slutat och pröva det. Låter inte det som ett uppdrag som är perfekt för mig? JO!

Jag får springa runt i affärer och pröva, kolla kläder som jag sen inte behöver köpa!
HUR UNDERBART ÄR INTE DET!

Synd bara att jag inte får kläderna sen men what the fudge, man kan ju inte få allt här i världen. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Emilia

du är välkommen att göra en sån bedrift till mig också om du vill, fast att jag inte fyller år ^^

2009-10-22 @ 20:50:50
URL: http://idolized.blogg.se/
Postat av: Sanne

What the fudge! ;D Taack så mkt my personal shopper, det blev awesome! ;D <3

2009-10-24 @ 14:42:04
URL: http://theennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0