Roligt sms..

Fick precis ett hysteriskt roligt sms av min kompis Sanne.
Jag håller på att kissa på mig så mycket jag skrattar men ska försöka skriva den ändå haha.

Vad är en hustru?
- En enhet man sätter på för att få hushållsarbetet gjort.
Varför skapade gud kvinnan?
- För att bära sperman från sovrummet till toaletten.
Varför får kvinnor mens?
- För att dem förtjänar det.
Vad har du gjort för fel om din fru kommer ut ur köket å skäller på dig?
- Gjort kedjan för lång.
Vad är det för skillnad mellan din fru och ditt jobb efter 5 år?
-Jobbet suger fortfarande.
Varför kan man inte lita på kvinnor?
- Hur kan man lita på någon som efter 5 dagars blödande fortfarande lever.
Vad är skillnaden mellan en fru och en flickvän?
- 25 kilo ungefär! :P


Hahahaha, jag var tvungen att dela med mig!

Kommentarer
Postat av: Sanne

HAHA, den var rolig va ;D

2009-10-21 @ 16:34:42
URL: http://theennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0