Nyår..

Okej jag är en person som alltid vill vara ute med saker i god tid och tänker på allt i förväg, MEN jag har en förmåga att alltid skjuta upp allt i sista stund. Och nu tänker ni säkert hur får hon dem två egenskaperna att gå ihop?!

Sanningen är att det får jag inte, för vet ni vad som händer? Jo jag går där månader, veckor, dagar innan och tänker på att jag kan göra och fixa osv. Sen när själva dagen kommer då går jag och tänker på allt jag kunde ha fått gjort om jag bara tagit mig tiden. Så ja ni ser jag är inte så välorgansierad som mitt huvud är!

Men I ÅR har jag bestämt mig för att vara ute i god tid med med allt. Och hittentils har jag lyckats hålla det. Jag var ute i god tid med min balklänning, med min studentklänning och studentmössa. Ser ni ? Jag kan om jag vill minsann!

Så nu tänkte jag faktiskt sätta mig och titta runt på lite nyårsklänningar. För visst vill man vara sådär underbart snygg på nyår? Känna att när Jag går in i ett rum så vänder sig alla om för att kolla på Mig? Visst är det så?

Har ni börjat titta rundor eller är det bara jag och mitt kontrollfreak till huvud som har börjat? :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

saknat ditt bloggande vännen <3 och nej har inte börjat titta på nyårsklänning, jag ska nog bojkotta nyår iår tror jag ^^

2009-10-19 @ 18:14:39
URL: http://idolized.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jag har också börjat ;)

2009-10-19 @ 18:45:30
URL: http://theennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0