16 juni 2009

Hej allihopa :)
Tänkte att jag kanske ska komma tillbaka till mitt liv nu. Har inte vatt mig själv efter studenten men nu ja nu känns det som jag är tillbaka på riktigt. Jag hoppas det iallafall.

Okej lite glossip nu då...
Hmm jo som alla bloggläsare vet så är ju stinalee gravid och ja det kom som en chock, shit keep up the good work Stinis! Jag tycker det klär henne faktiskt, visst hon är kanske lite ung men hon är ju ändå 22 eller vad hon nu är. Och det tycker jag ändå är en okej ålder att skaffa barn, om livet tillåter det vill säga. Iaf hon är en söt påväg-att-bli-mamma!

Vad har jag mer att berätta?
Jo min kompis Emilia har blivit vuxen och ska flytta hemmifrån. Woohoo jag är så stolt! Nu väntar jag förväntansfullt på inflyttningsfesten :) Haha.

Jobbar natt denna veckan så bli inte irriterade att jag bara skriver här på eftermiddagarna och kvällarna. Men det tror jag inte ni blir va ? Jag är ju för bra för det, right ? ;)

SIMS 3! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0