090628

Vilket underbart väder skåne har fått nu! Ah jag lever lyxlivet känns det som :) Har resten av landet såhär fint också tro?

Ja så var denna helgen också förbi, helgerna går fört snabbt det är bara att konstatera. Men what to do!

Igår var jag på poolparty, tyvärr blev det inga bilder för jag glömde att fota. Skäll på mig!
Men det var mysigt och trevligt.

Nu är det söndag, jag hatar söndagar. Visserligen är det fint väder men själva stämningen är så dålig tycker jag. Inte att man bråkar och sådär utan för att det just är söndag och man vet att imorgon är det upp och jobba som gäller. Fast denna vecka jobbar jag mellan 14.30-22.45 så det är lite nice.

Nu ska jag ut i solen igen!

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

tack så mycket :)

vad söt du är :D!

2009-06-28 @ 15:42:35
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Sanne

Nää, det är inte så nice :P för då missar man alla grillkvällar och kanske Hörby marknad ;( Men det är goa pengar ;) Älskar dig <3

2009-06-28 @ 22:08:18
URL: http://theennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0