090625

Eller ska jag kanske skriva 090626 ist för det är ju faktiskt den 26 nu men för mig som inte har gått och lagt mig ännu är det ju fortfarande den 25, hänger ni med? ;)

Well det är väl bara jag uppe såhär dax och varför jag är det är pga Mattias. Han jobbar ju natt nu i en månad, två veckor kvar...  ÄNTLIGEN! haha nej asså jag är jätteglad för hans skull, absolut. Men man saknar ju såklart att gå och lägga sig på kvällen med honom och inte klockan 4-5 på morgonen :P Men det jag skulle komma til var att jag sitter uppe för att jag ska få träffa honom lite i veckorna. Vi får allt att fungera :)

Vilken tur det var att jag skaffade mig sims3 för någon vecka sedan annars hade jag aldrig klarat att vara vaken såhär länge! haha.

Imorgon eller ja idag är det ju fredag! Ska ni göra något skoj? Jag ska nog ut med Madde och två kompisar till henne,dock blir det en lugn kväll för mig eftersom jag ska ha en vit månad och har haft det en vecka nu så 3 veckor kvar. Jag tycker faktiskt alla borde ta en vit månad lite då och då, det rensar kroppen och sedan är ni tillbaka och känner er faktiskt sugna på att festa igen. Jag är inte alls sugen på att festa alltså dricka och sådär, eftersom jag nyss tog studenten fick man i sig en hel del sista veckan och sådär. Men det var a time of my life. 

Dessutom åker ju jag och mina två härliga vänner Monika och Sanne till Turkiet- Alanya, den 12 augusti och ska vara där i två veckor så jag tror att denna vita månaden passar mig perfekt.

Nu ska jag tillbaka till min drömvärld i sims men vi hörs imorgon när jag vaknat sådär vid 14.00 tiden.
Godnatt, mjau!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jaa-aa för det ska vi göra! :) Jag vet dock inte vad jag ska hitta på ikväll :P

2009-06-26 @ 06:02:54
URL: http://theennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0