On a new level...

Jag förstår inte varför jag alltid bloggar på kvällarna nu för tiden?!
Kanske för att jag kan sitta ilugn och ro och verkligen skriva det jag vill? Eller för att jag är förf lat för att sätta mig vid datorn mitt på dagen. Ni som känner mig vet att jag menar det sistnämnda, eftersom Jag ibland är en av dem lataste personerna i världen. But I like it ;)

Well, imorgon är det måndag igen. En vecka kvar sen är det i Göteborg ni kommer se mig i!


Känns som jag har nått en ny nivå i mitt liv då jag känner för att leva Carrie Bradshaws liv i NY! Fast egentligen, vem vill inte det? En garderob fylld med vacka klänningar och för att inte glömma, alla hennes SKOR! Jag är avundsjuk!

Ett nytt avsnitt av SATC sen hörs vi!

tata/ Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0