Urgulligt och roligt..

Haha, jag fick precis ett sms från Sanne där det stod såhär:

"Hej toppentjejen! Vi får inte glömma att komma ihåg varandra!
Låt oss skåla för oss & för männen som har oss... Förlorarna som hade oss och de lyckliga
som kommer möta oss!! Detta meddelande sänds bara till
mina bästa tjejvänner. Du är bland dessa utvalda!
Du räknas som en av de 10 häftigaste bland mina vänner!
När du är bland de utvalda, får du själv välja ut 10 sköna tjejer. Om du blir vald igen vet du att du verkligen är en av DE tjejerna. Om du bryter kedjan riskerar du 10 år med hängmage, försvinnande hår, hängröv,potenssvikt, oönskad hårväxt och väldigt lite sex. Då återstår det bara att önska dig ett gott nytt år 2009 :)"

haha jag brukar tycka sådana här sms och mejl är fruktansvärt jobbiga men detta var kul och jag skrattade ihjäl mig :P

Kommentarer
Postat av: Sanne

Mohahaa :D Jag är duktig på att skicka roliga SMS med andra ord ;) Hihi! Älskar dig <3

2009-01-09 @ 16:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0