Lördag, efterlängtade lördag!

Jag är nog en riktig sömntuta för jag har sovit ända tills nu, jag som skulle ställa om dygnet och sånt nu inför skolan på måndag. Nej det gick nog inte så bra med den taktiken. Meeeen det är bara att bita i det sura äpplet på måndag och gå upp i ottan! Usch jag mår dåligt bara av att tänka på det. Men det ska bli skönt att få tillbaka vardagen och lite rutin. haha

Nuu ska jag äta lite sen ska jag iväg och handla saker till tacos som jag och Peh ska äta ikväll, sen är det ju PARTAAAIIIIIIIYY :D gud vad jag har längtat, bara för jag vart sjuk hela julen så nu jäklar är detta min kväll. Haha!

Ikväll ska jag ha på mig en lila kjol och en svart body, jag vill inte ha det egentligen men eftersom jag är så jäkla kräsen så hittade jag inget när jag var på shoppingrunda så vad gör man? Jag börjar bli så trött på detta ständiga letande efter perfekt outfit, det kan man inte få till om man är så kräsen som jag. Okej okej det har ju hänt att jag även jag hittar sådant som chockar men ändå, sällan!

Nu ska jag och mamma iväg och handla

Ha en bra dag!

Puss på er!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0