26 jan 2009

Måndag idag, redan en ny vecka. Tiden går så fort att jag inte hänger med.
Har haft håla sedan i morse och börjar 13.45, rätt skönt idag faktiskt. Jag har ju i och försig sovit hela tiden fram tills klockan 11.

Pappa är så söt, han har gått och kallat på mig sedan klockan 10 för jag inte ska försova mig.. haha :) sötnöt.

Mamma frågade om jag ville jobba idag, men idag var jag tvungen att säga nej. Har mycket annat som ska göras idag, bl.a. träna med Natta.
Idag har jag bara en lektion och det är religion, tråkigt, men vi ska nog kolla klart på filmen nunnan. Den filmen alltså, sinnesjuk är vad den är!

Denna veckan händer det väl inte så mycket roligt, skulle jag tro faktiskt. Jo lönen och studiebidraget kommer iofs och pengar är ju alltid kul. Men dock inget kul som händer denna veckan, känner mig så omotiverad idag. Har ju iofs sina anledningar men ändå, det kan inte vara så.. det får inte vara så. Jag är nervös.

Nu ska jag snart hoppa i duschen och äta frukost och sedan haj och ivaj!

Ha en bra dag, hörs ikväll när jag kommit hem :)

Kram Elz

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan få vilken dag i ditt liv att låta som en galakväll :) Jag älskar din blogg!

2009-01-26 @ 12:36:35
Postat av: Emilia

men din fis är inte jag rolig då eller? för vi ska faktiskt leka på torsdag ;D <3

2009-01-26 @ 15:13:40
URL: http://idolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0