Jobb och jobb och jobb

(Ni ska läsa rubriken med rösten i Askungen) hihi
Hej iaf !
Okej jag vet att jag lovade att jag skulle ta med datorn till jobbet idag OCH det gjorde jag men jag hann inte ens logga in på datorn idag för vi har haft max 5 min raster, så sorry för ingen uppdatering. Men nu är jag här:)

Jobbet gick bra idag, lite tröttsamt dock men money money money växer tyvärr ,eller som tur är kanske man ska säga ?:S ,på träd!
Ikväll blir det mys med Thias och inget annat för jag är trött och han är trött så det blir säkert jättebra haha somnar vid 9 ?! nej så farligt är det nog inte men jag hade nog kunnat :)
Imorgon blir det till apoteket och handla Zoviracs för jag känner att det svider lite på läppen och jag vill INTE ha munsår så lika bra att behandla direkt innan det har börjat synas och så. Även om det nu kanske inte är munsår som är påväg så vill jag iaf inte ta risken !
Och jo bilder kommer bli mer synligt i min blogg snart, måste bara införskaffa mig en ny kamera för min är i sönder och går inte att lagas eller ja okej vill inte lagas. För den är inte värd det! Haha.

Nu ska jag plinga Thias

Later!


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jag jobbar tre nätter i veckan så har många dagar att fylla med fritidsaktiviteter. Men jag umgås med kompisar, tränar, är väldigt mycket med min syster när hon inte går i skolan. SHOPPAR xD haha för mycket. Men jag gör det som faller mig in. Men idag/ikväll så ska jag jobba och börja planera min resa :)

2009-02-20 @ 20:08:50
URL: http://willyougodownonme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0