Godnatt

Nu ska jag gå upp och dejta kudden är riktigt sliten just nu eftersom jag sov ganska dåligt inatt. Men nu ligger jag iaf i sängen och kan inte vänta tills jag får stänga ögonen.
Börjar 09.50 imorgon och har svenska så jag behöver verkligen sova. Gud vad jag inte gillar svenska det är så drygt och långtråkigt att jag kan vilja sjunka genom marken...

Men sen är det iaf torsdag och då är det praktik och på fredagen också och sen helg, det ska väl gå rätt så snabbt ändå?
Jag ska ju på 19 årsfest i helgen och fick just lite ångest för jag vet inte vad jag ska ha på mig och jag har ju som ni kanske läst rensat ut min garderob rätt rejält så jag har inte mycket kvar kan man väl säga. Men jag httar säkert något :)

God natt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0