090228

Partypeople look here! Idag blir det partaaay för hela slanten och det gillar jag, ooh yes!
Angelica kommer hit om 45 min och så sätter vi igång och gör oss i ordning tillsammans sådär mysigt som bara vi tjejer kan hihi. Och sen tjugo i 7 bär det av mot jess och hennes 19-årsfest! Grattis som fan :)

Kvällens outfit blir oversize skjorta i blå/lila färg och en kort svart kavaj, mörka jeans och svarta pumps, avundsjuka? Ja jag hade blivit det om det inte var för att det är jag som ska ha på mig det ;)
Ni märker att jag är på jobbigt humör va? haha sådär retlig liksom.. jaaa vad ska man göra åt det liksom!

Köpte ny telefon idag också, Sony Ericsson W380i, I LOVE IT! Den är lila och rosa och är urgullig.
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte är halv färdig när angelica kommer haha.
Om jag hinner så lägger jag in en bild på outfiten vet bara inte med vilken kamera eftersom min inte är tillgänglig!77

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0