090423

Praktiken idag gick bra och fort vilket var väldigt skönt. Jag har absolut ingen lust att vara kvar där längre men jag har ju bara 6 gånger kvar så det känns lite depprimerande. Men hey sen är det studenten, usch usch usch vad det ska partajas då! Ni kan följa hela min sista vecka här i bloggen :) Och givetvis ska jag efter den 4 juni börja med bilder i mina inlägg för då får jag min älskade kamera :) Men fram tills dess får ni tyvärr nöja er med att det blir bildlösa inlägg så gott som iaf.
Just det - Ny design är på gång också så kika in med jämna mellanrum så ska ni se att den snart är på plats :)

Nu har jag vatt hos Mattiasbabe och hämtat min cykel så pappa slipper få frispel imorgonbitti för han måste köra mig till stationen haha! Känner ni igen er?

Jag har också duschat och nu ska jag noppa ögonbrynen och måla tånaglarna, vilket är lite av en pest för mig eftersom jag har en sådan fotfobi men mina egna fötter brukar gå bra. Jag vet jag är glöttig!

Innan jag gör något överhuvudtaget så ska jag lägga ut bilderna från thestudio som jag lovade er :) Bra va?

Kommentarer
Postat av: Sanne

Japp, jag känner igen mig :P och ja det är bra du lägger ut de fina bilderna :) <3

2009-04-23 @ 23:14:32
URL: http://theennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0