090420

Hela denna helgen har bestått av kalas och konfirmation. Jag kommer ihåg konfiramtions tiden, visst var den skoj och man gick bara och väntade på att dagen skulle komma då man fick ta emot alla presenterna, det gjorde jag iaf! Att stå i kyrkan var inte jätteroligt men fan så mycket roligare än att sitta där och lyssna. Gud vad tråkigt det är!

Iaf mamma fyllde år igår och hon fick två tavlor hon ville ha, så hon blev glad.

Idag ska jag och mamma till turning torso på fotografering med the studio. Väldigt roligt ska det bli :)
Imorgon är jag ledig från skolan, det är buffertdag. Skönt! Men har dock ett prov jag ska göra men funderar på att prata med läraren om jag kan göra det på en vanlig lektion ist.

Nu har jag webbdesign och måste fortsätta!

Love/T


Kommentarer
Postat av: Helena

Hur gick fotograferingen?

Jag gjorde själv en sån förra veckan och det var hur kul som helst:D

Om du vill se mina bilder finns dem på min bilddagbok där jag heter Helenanena:)

Kram

2009-04-20 @ 18:22:09
URL: http://skogastjej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0