090416

Sorry att jag vart borta några dagar men har jag jobbat natt och är helt död nu.
MEN jag har en nyhet att berätta för er mina vänner så deppa inte ihop haha. Jo det är så här att jag har ju länge velat göra min tatuering. Och i tisdags bestämde jag mig för att boka tid, det visade sig att han hade tid för mig redan dagen efter alltså igår så ja va gör man? Jo jag tog tiden! Så ja här sitter jag nu med en tatuering som är såååå vacker. Jag är helnöjd och nej jag dog inte. Jag trodde ju jag skulle göra det men nej det gjorde jag inte. Det var riktigt skönt faktiskt, jag ville inte att han skulle sluta :)

Idag har jag vatt på min sista utbildning med skyddsombudet, härligt nu väntar jag bara på intyget om att jag vatt det i 3 år och sen ska det skrivas in i mitt betyg. GREAT!

Nu ska jag gå upp och städa mitt rum för mamma fyller ju år på söndag, 37 år blir hon, jag  vet att hon är ung! Så på fredag ska vi fira henne, jag funderar på vad jag kan handla till henne. Hmm hon är så jäkla svår.

Thias kommer nu också, fun fun fun!

Kommentarer
Postat av: sabina

Men vad har du tatuerat då? :P

2009-04-16 @ 18:27:12
Postat av: Maria

Då vill vi se den på Måndag ;)

2009-04-18 @ 16:11:18
Postat av: MenJagVetInte

Tack! Din med :D

2009-04-19 @ 21:40:00
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0