Lär känna mig bättre...

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Stressad men ändå inte riktigt fullt ut..
Kläder just nu? Mörka jeans, vit tröja och en brun översize kofta
Musik just nu? Kids - MGMT
Sommarplaner? Har inte bokat något sådär men hoppas på en resa med vännerna eller M :)
Hur många kuddar sover du med? Jag har 5 i sängen men jag kan ju inte säga att jag sover med alla :P
Spelar du nåt instrument? Haha nej det gör jag verkligen inte.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska, hatar mornarna.
Vem är viktigast för dig? Familjen, vännerna och mig själv!
Bio eller promenad? Bio och promenad?
Är du kittlig? Haha ja det är jag, dock avslöjar jag inte var ;)
Snarkar du? Nej det gör jag inte, inte vad jag vet iaf :P
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten/djuret? Spindlar & ormar. Usch, usch.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Se 5 minuter in i framtiden, isf kan man avgöra om man ska gå den vägen man väljer
Vad vill du jobba som? Frisör :)
Stökigt eller välstädat? Asså jag gillar välstädat men har det sällan så..
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? ooh ja, det vill jag göra!
Gillar du att sjunga? för det gör jag, men varnar dock känsliga lyssnare ;) haha
Anser du att du är stark? Det beror på vem man jämnför med..
Vad gör du om du får hicka? Väntar ut det typ..
Vad längtar du mest efter just nu? M, sommar och att vara smal igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0