100424

Jag vaknade för en timme sen! Det är inte okej. Men jag var så jäkla trött efter denna veckan, jobbat och suttit på körskolan. Det tar på krafterna att gå hemmifrån vid 7.30 på morgonen och komma hem vid 21.00 på kvällen. Man blir sliten, men sånt är livet :) Jag ska inte klaga, för jag trivs med det jobbet jag har!

Kan ni gissa vad som står på dagens schema? Jo precis, Jobba!
Efter det ska jag äntligen få träffa M, det var för längesen jag träffade honom nu, i måndags! Kan ni fatta?

Nu ska jag slänga mig i duschen och iväg till jobbet, och jag har fortfarande inte hittat min datasladd så jag får helt enkelt köpa en ny. Var hittar man en sån? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0