100421

Måste börja med att säga vilken rolig upplevelse det var att komma in här ikväll och se att jag redan fått respons, det gillas! <3

Nu över till något annat, idag på jobbet fick jag en "aha" upplevelse. Ni vet en såndär man inte får så ofta men som får en att tänka efter riktigt mycket.

Jo det var så att jag stod bakom disken på jobb och skulle precis ta fram vattenkarafferna och gå ut med dom till gästerna. Då står där en, tja vad han hon ha vart, 10-årig tjej och hör mig svära sådär lite tyst. Så tittar hon mig i ögonen och frågar om jag haft en jobbig dag. Ja svarar jag med ett leende på läpparna men säger också att det kunde vart ännu värre. Då tittar hon på mig och säger, " men du, dom kan ta din framtid och imorgon men dom kan inte ta gårdagen" .

Alltså jag är snart 20 år gammal, alltså dubbel så gammal som denna söta tjejen och jag har aldrig sett saker på det sätter. Men det har en 10-årig tjej? Jag får inte ihop det?!

Har ni fått en "aha" upplevelse någon gång? Vad i så fall? :)

Jag tackade henne med en klubba, hihi!

Som jag lovade så finns det även en ny kategori här som jag har valt att döpa till, Vardagstips.
Nu är er uppgift att ge mig något att gå på.

Vad vill ni ha för tips? Är det inom smink? Hur man matchar kläder? sex? eller bara hur man tar sig igenom en tråkig vardag?

Ge mig något, så ska jag försöka svara och utgå från mina upplevelser och tankar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0