Freaky nails...

Okej nu är jag hemma från nagelpåfylningen och det blev en oväntad förändring men det gillar vi!
Prövade rosa/rött och det blev skit coolt så nu har jag detta fram till balen och studenten för sen blir det vanlig fransk igen. Okej ni som inte har byggt naglar någon gång förstår säkert inte hur jag och många andra tjejer kan lägga pengar på naglarna på det viset. Men då ska jag förklara för er hur jag står på den punkten.

Jo tänk er att ni känner er grå och allmänt trisst, ni vill ha något nytt en förändring. Tänk dig känslan när du kommer ut från salongen och har gudomligt fina händer och du känner dig som en ny människa. Du har fått en liten men väldigt betydelsefull detajl fixad och det glänser när du skänker en blick på dina händer. Förstår ni inte mig?
Det finns väl inget äckligare än att ta tag i en hand och hälsa och så ser du hur skitiga och sönderbitna naglar personen har, oh det ryser i hela kroppen på mig.


Imorgon är det praktik och just det jag skulle ju packa inför lägret i helgen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0