090512

Sitter i skolan just nu och ska ha idrott 15.50, riktigt drygt men vad gör man inte för betygen ibland. Vill inte ha fler ig jag har så jag klarar mig - 2 vill säga. Inget jag är stolt över men heller inget jag kan göra åt just nu. Får läsa upp dem till hösten på komvux... blä!

Idag ska jag ju på fika möte om min blogg med min vän Andreas, han ska hjälpa mig till att få en bättre och finare blogg :) skoj va?

ooh alltså vissa i skolan är så otroligt dryga ibland, jag måste göra en framsida till min mapp i Personlig försäljning och jag måste få det gjort INNAN 15.50 men nej då sitter dem och är ute på facebook och bilddagboken och har en google sida uppe så det ser ut som dem arbetar med skolarbete. Och då kan jag inte säga till dem att jag har förtur, bajs!

Kommentarer
Postat av: josephine

Jag måste också läsa på komvux :( 4 ämnen :P

2009-05-12 @ 18:09:27
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0