Godnatt

Nu ska jag sova men tänkte först berätta om middagen. Det blev inte kinamat eftersom alla kinarestaurangen har stängt på måndagar - typiskt! Istället blev det grekist, på Ellada. Blev fläskfiléplanka - MUMS! Det var jätte gott, så ska ni ut och äta men vet inte vart så rekomenderar jag Ellada starkt. Super gott och trevlig personal.

Imorgon ska arbetet om Mexico in så jag har suttit och gjort klart det idag, blev väl sådär men vad förväntar man sig när man gör det dagen innan, haha. Men hon är rätt snäll med betygen vilket jag gillar skarpt!
Håla första lektionen imorgon så det innebär sovmorgon för en gångsskull. Dock hade jag ju det imorse med men det var inte meningen ju. Men imorgon så kan jag sova och vakna sent med gott humör :) hihi.

Monika fyller år imorgon, så tänkte överraska henne med frukost på sängen :) Hoppas hon inte läser detta ikväll bara haha. Men iaf det tycker jag hon förtjänar! Tänk er hon blir 19 år, usch vi börjar bli gammla och åren bara rinner iväg. Men vi får se detta positivt - bara ett år kvar till systemet ju :)

God natt mina vänner och sov gott!
Love/T

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha börjar bli gammal? vad är då jag? panshis?

2009-03-24 @ 17:37:40
URL: http://idolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0