090327

Godmorgon!
Inatt har jag sovit fruktansvärt bra, vet inte varför men det var väldigt härligt. Precis kommit ut ur duschen har hunnit föna håret, mer har jag inte hunnit, eller jo jag har ätit frukost också. Men jag ska vara på stationen halv 10 för att ge Monika hennes present och sedan ta tåget 9.47 till Lund och till min praktik. Kom in och hälsa på vet jag, jag finns på H&M :)

Dagens outfit: Mörka jeans, vitt linne och korallfärgad kofta. Super fresch! Eftersom min kamera fortfarande inte fungerar så kan jag inte lägga in några bilder vilket gör bloggen lite tråkigare och jag är medveten om det. Jag ska göra mitt bästa för att få en ny.

Helgens planer:
♥ Ikväll ska jag vara med Natta och Peh. Vi vet inte vad vi ska göra men något skoj blir det. Antingen hemmakväll med film och mys eller utgång och jag är faktiskt sugen på både och!
♥ Lördag - Plocka undan på mitt rum så att garderoben får plats på tisdag, på kvällen blir det antingen hitta på något med Elin eller Mattias. Kanske båda :)
♥ Söndag - Plugga!

Nu måste jag springa, ha en bra dag!
Love/T

Kommentarer
Postat av: Jinet

Hejsan!



Just nu så har jag en tävling där du kan bli veckans blogg och samtidigt kan du vinna 3 filmer! Anmäll dej gärna :)



Kramar.

2009-03-29 @ 03:04:28
URL: http://pinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0