090322

Hej alla lässugna!
Nu är det söndagkväll och jag och Mattias har ägnat i stort sett hela dagen åt mitt rum. Städat, dammat, dammsugat och möblerat om. Tack du är en pärla älskling <3

Helgen har vart lugn och skön, tillbringat hela med Mattias vilket har vart mysigt.
Veckan som kommer är rätt tråkig, inget speciellt på schemat faktiskt. Kan ändå vara rätt så bra eftersom projektarbetet snart ska vara klart och jag har en del kvar att göra så passar denna veckan perfekt till att tillbringa lite tid framför det. Jag hade också tänkt ta en tripp till det nya köpcentrat Entré och kika in vad där finns för kul affärer, antagligen samma som i alla andra köpcentrum men man måste ju ändå kolla läget. haha
Dessutom har dem massa erbjudande och rabatter nu i nystarten och det innebär att jag kan fynda lite så som en ny vårjacka eftersom den jag beställde från H&M var dels för liten och dels ful. Har ändrat mig angående färgen på den. Den är röd, jag vill inte ha en röd. Jag vill ha en svart eller beige. Vi får la se!

Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag kika in på alla bloggarna jag följer och sedan dejta kudden!
Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0