090320

Idag gick jag upp klockan 6 för att jag hade körlektion 7.15, trodde jag! HA vad jag bedrog mig. Dem hade jag och min körlärare strukit för jag har kommit så långt fram. Bara det att det hade jag ju glömt att det var idag eftersom jag glömt skriva in det i min kalender. Men dock jag var uppe klockan 6, åt frukost och duschade och tog allt lugnt och fint. När mamma sen ska köra mig kommer jag på att just det jag har ingen idag. Det satt ju fint! Men ja nu har jag hunnit byta kläder ett antal gånger, fixa håret ordentligt och suttit och pratat med mamma. USch klockan är bara halv 9 och jag har fått gjort hur mycket som helst redan, denna dagen bådar gott, folket :)

Vad händer i helgen?!
- Jo, jag ska till praktiken nu klockan 10, och slutar 6 ikväll. Alltså är jag hemma vid 7 tiden så ja idag kommer det inte hända något. Ta det lugnt i soffan framför tvn. Och imorgon ja då händer det inte heller så mycket, men det känns skönt att ta det lugnt och varva ner eftersom jag vart lite sjuk denna veckan. Men någon skoj händer det säkert :)
Vad ska ni göra ?

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0