090608

Hej mina vänner!

Ja som ni ser har jag inte vatt här på ett tag och det är jag ledsen för. Men dels så har jag haft bloggtorka och dels så har jag haft fullt upp med studenten. Japp ni hörde rätt, jag HAR tagit studenten :)

Vilken upplevelse säger jag bara. Ni som har tagit studenten vet nog vad jag pratar om och ni som ännu inte har gjort det- jag är avis på er!

Bilder kommer så klart så fort jag fått dem av Emilia :) Ni kan inte vänta va ? ;) haha

För övrigt så börjar man jobba idag, är väl som det är men så är det i vuxenlivet! Bah!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jaaa, och du är förjävla bra för att du har tagit det stora steget nu! :) Älskar dig <3

2009-06-08 @ 14:45:34
URL: http://theennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0