Vilken natt

Jag har nog haft den värsta natten på länge kan jag tala om, började med att jag gick och la mig hostfri klockan 22 ungefär, jag läste lite och sedan släckte jag för att sova, låg och vände på mig o typ en timme, blev varm osv ni vet hur det är. Jag gick ner för att dricka ett glas mjölk, när jag kom upp igen började jag hosta som en idiot och sedan var det kört låg och hosatde hela natten och sist jag kollade på klockan var hon 02.36... och då hade jag inte somnat än. Usch säger jag bara jag är inte alls pigg!

Men idag blir det praktik till klockan 18 kom gärna in och hälsa på :) H&M i lund!
Efter det ska jag hem till bebs för vi ska leka ikväll, skojsigt!
Nu måste jag tyvärr hoppa in i duschen snabbt, ha en fin dag mina vänner!


Kram Elz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0