Vilken kväll

Jag säger bara, mintoshots! Det börjar bra men slutar inte bra, haha jodå så farligt var det inte. Hade en riktigt rolig och trevlig kväll, hoppas alla hade lika trevligt som jag. :)


Vissa skvallerkärringar borde inte få existera, jag blir så trött på dem, du har väl ett eget liv? Engagera dig i det ist för i mitt. Jag menar viktigt att smsa mitt ex och säga var jag är ? Hålla koll på mig som om du vore min mamma jag menar kom igen bruden.

Ikväll blir det bio - Twilight! Jag har längtat efter att få se den och ikväll äntligen :) hihi. Läst många recensioner och hört av många att den ska vara bra. I can´t wait! :)
Biosällskap blir med Mattias, Nathalie och Petter , Najs!

Nu ska jag nog faktiskt gå och sova en stund, så satans trött idag är jag :P

Hörs senare :)

Kram Elzbieta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0