Uppdrag från en av mina kära läsare!

En av mina läsare ville jag skulle besvara dessa frågorna så det tänker jag göra. Så varsågoda och njut :)haha.


1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Måste nog säga att det är mina kläder. Tycker det är skit kul att exprimentera med kläder och alla möjliga olika färger och stilar!
2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Hmm Kambodja tror jag :)
3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Ja åka till Kambodja!
4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Jag har inte tre men jag läser alltid Kenzas och Stina-lees :)
5. Prenumererar du på någon tidning?

yes, Veckorevyn, det är som min bibel typ! Haha
6. Vad fick dig att börja blogga?

jadu, jag har ingen aning faktiskt. Det blev väl bara så och det är det bästa jag gjort på länge :)
7. Har du några stora planer detta nya år?

Känd och smal !
8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Alltså hembakat är asgott men jag äter oftast köbekagor :D
9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Jag skänker 100kr/månden just nu till cancerforskning. Och hade jag kunnat hade jag mer än gärna skänkt 500 i månaden till den fonden!
10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Allt möjligt typ, utom hund. Just nu har jag en katt :)
11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

hmm, jag måste nog säga till 30,40 eller 50 talet :)
12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

alltså en sak ska ni veta om mig, och det är att jag är expert på att göra onödiga köp. Haha. Men det är väl kanske min senaste kappa, har redan två svarta men ändå skulle jag ha en tredje för den kostade ju bara si och så och den var ju så snygg. Så går det runt i mitt huvud haha.
13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Hmm historia, HATE IT!
14. Har du några inplanerade resor det här året?

ooh yes, Turkiet med vännerna i två veckor :)
15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

gosch tre saker bara ? hmm...
1. Jag älskar att läsa böcker, dock gör jag det väldigt sällan.
2.Jag är hemligt kär i Fredrik Ljungberg hihi
3. Mina planer på framtiden är att flytta till ett annat land.
16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Jo det gör jag!
17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Gud nej verkligen inte
18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

2 månader snart hihi (A)
19. Svär du ofta?

haha ja det gör jag nog
20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
måste nog säga Småland, härlig stämning där uppe och naturen är underbar!



Hoppas ni fått en liten större inblick i mitt liv nu :)haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0