Torsdag

God morgon, idag gick jag aldrig till praktiken. Jag har så fruktansvärt ont i magen.. Helt sjukt. Har druckit massa te nu på förmiddagen så jag hoppas det ska lägga sig snart.

Så idag blir det ingen träning  och inget jobbigt, bara datorn, skvallertidningar och soffan. Det är faktiskt rätt skönt ändå, alltså att vara hemma en dag. Bara slappa men i längden blir det fruktansvärt, hatar det! En dag är okej mer än det så springer jag på väggarna. Haha

Vad har ni för er idag då? Alla studenter har ju en lillfredag idag :) Det är ju alltid kul.

Är det bara jag som längtar efter våren sjukt mycket? :)


Nu ska jag läsa en tidning :)

Ha en skön dag!


Kram Elzbieta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0