Söndag..

idag är det söndag och det känner jag av något fruktansvärt, hatar söndagar det är såå tråkiga och inget händer.

Igårkväll var det utgång som började i stehag där jag, Peh och Malin förfestade och drack jättegoda shots, ooh herrejäklar ja vad de var goda, sådär farligt goda. Iaf sen blev det då utgång i Eslöv och då skulle jag ju egentligen besöka den nya klubben Veloté men det blev inte så utan vi hamnade på gästgivaren, och där var det faktiskt roligt folk för en gångsskull. Iaf jag och Mattias köpte sub med oss hem som vi satt och åt hihi. har fortfarande en halv kvar, ska nog gå och käka den nu :) hihi.
Det blev en lyckad kväll iaf!

Nu ska jag kolla på 100 feet och den verkar vara läskig, så jag måste burra ner mig i täcket ordentligt. hihi


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0