Slappe dagen med stort S

Idag har jag typ inte gjort något alls, jag vaknade klockan två av att Mattias ringde och väkte mig annars hade jag förmodligen sovit fortfarande.. Tack för det älskling!

När Mattias kom hem från skolan, som han började idag, så kom han hit och umgicks en stund. Men han var ju tvungen att gå hem och fixa med massa saker eftersom han har skola imorgon. Det känns så attans fel att jag inte har skola nu när alla andra har det. Jag börjar ju inte försen på måndag. Men iaf det är skönt. Och imorgon ska jag ju jobba på mammas jobb, det ska bli skönt att komma upp och göra något :)

Idag så hade jag och Mattias en av våra "störa-sig-dag" för båda två var extremt störiga mot varandra och vi flamsa och tramsade hela tiden... haha men roligt har vi iaf! :) Tycker om dig Snuffe!

Nu är det vänner på tv och jag ska kolla :)


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0