Praktik!

Hej :)
Oj vad ovanligt det såg ut att börja med ett hej. haha men det var ju en rolig detalj i min för ovanligt tråkiga vardag. Usch känns att man precis har gått igenom en lång,kall och ruskig vinter. Och inte blev det bättre idag när jag öppnade dörren till dem nya varorna som jag skulle ta emot, guuuud! Jag gillar våren! H&M fick idag hur mycket nytt och fint som helst.. jag hängde nog undan 6 klänningar som jag ska pröva imorgon. Gosch det kommer ta emot i plånkan men det är det fasiken värt :) Åter igen jag gillar våren!
Just det allt det nya är ute i butik imorgon ;) Check it out!

Dessa sötsakerna ska jag träda in i, i vår!

En kanon snygg kombination som kommer göra mig otroligt vårsnygg!







Och detta kommer jag vara vardagssnygg i ;)








Som sagt detta är bara en bråkdel av allt nytt fräscht som kommit in :)

Nu ska jag gå och läsa i min Twilightbok eftersom den blivit RIKTIGT spännande! Waaah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0