Lördagsmys

Gårkvällen var trevlig samtidigt som jag kan bli förbannad på vissa människor! Jag står och dansar med mina vänner helt normalt och sedan helt plötsligt känner jag hur jag får en spark, vänder mig om där står en uppkäftig liten fjortis och typ ber om att jag ska slå henne? Jag vände såklart och gick därifrån men det hjälpte dess värre inte, det gjorde henne mer sur (vilket jag visste det skulle göra) och hon gick efter och gav mig en spark till jag sparkade tillbaka då jag inte kunde hålla mig längre och sedan var det igång, hon slog mig i ansiktet flera gånger och innan jag hann göra något åt det själv kom vakterna. Thank you gooood sa jag då för jag visste att om hon hade stått kvar där framför mig hade jag nog ändrat hennes utseende lite, ytterst lite! Men jag undrar bara vad fan va hennes problem, jag kan nästan bli irriterad nu när jag tänker på det i efterhand och ont som fan har jag idag där hon sparkade mig några gånger.
Som jag ser det tog jag väl lite för mycket uppmärksamhet och det tålde inte hon, så jävla typiskt tjejer!

Well well jag har kommit över det trotts att jag blir ihågkommen varje gång jag ska röra mig då det gör något fruktansvärt ont.



Ikväll blir det middag och bio med Hanna det ska bli mys, vi ska käka på Jensens Böfhus och bara unna oss en riktigt trevlig lördagkväll, det är vi värda :) haha

Nu ska jag duscha och göra mig redo, ha en trevlig lördag allihopa!


Kram Elz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0