Lill fredag..

Ja och så var det torsdag, snart helg. Var det inte helg precis? Ah tiden går så fort, inte för jag har något emot helgen men bara det att tiden springer iväg och jag har mycket att göra. Nej nu låter jag som en gamling på 60 bast som klagar över att livet snart är slut. Haha. Jag lovar jag ska inte bli lillgammal!

Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag vart dålig på att skriva de senaste dagarana, har jobbat aset av mig kan man väl uttrycka det snällt. Men det klirrar fint i kassan sen ska ni veta :) Och det mina vänner gillar jag.

Vill bara säga att jag saknar Bebs otroligt mycket men på lördag ses vi and Im home aloneeeeee :D hahaha tanken med den meningen får ni lista ut själva. Nej nu börjar jag bli trött och håller på som om jag vore 12 år :P Förlåt mina kära vänner, förlåt!


Ett stort STORT tack till Fanny som fått min blogg till att bli såhär fin :) Tack tack tack :)


Detta är då Fanny!


Min kamera är fortfarande under strejk, vilket börjar bli lite smått irriterande eftersom jag vill kunna ge er en daglig bild på mig.


Nu ska jag sova, god natt :)

Kram Elzbieta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0