Kalas

Jag hatar släktkalas, gud var tråkigt det är. Sitter bara och ler och får höra nej men är det therese? Gud vad lång du har blivit och du ser ju ut som en kvinna nu. Tack liksom? Känner ni igen er? haha

Mattias hade inte maginfluensa så jag kan lugna ner mig hihi.
Prövade min balklänning idag också, så den passar nu efter julhelgerna haha. Men det gjorde den och jag hade nästan glömt hur vacker den var, hihi. Jag kommer vara vackrats på balen hihi, nej jag skojar bara alla kommer säkerligen vara vackra i sina galaklänningar, ooh gud jag får hårresning när jag tänker på det.. :)

Men det är som sagt mycket som ska hända innan balen och studenten, det är ett stort jävla projektarbete som ska bli klart och lämnas in, det ska redovisas och fixas med modevisning för de plaggen jag har sytt och fräschat upp. Jag ska ha avklarat alla tentor och sådan i skolan samt hitta den eftertraktade studentklänningen, ni får tycka jag är ytlig men det är sådant min fritid går till. Och som jag läste i blondinbellas blogg idag, hon förklarade ytlighet jäkligt bra och jag hade inte kunnat säga det bättre själv! You rock my world!

Peh smsade precis och frågade om vi skulle luncha imorgon i lund klockan 12, så det ska vi, det tycker jag är trevligt! Innan dess ska jag hinna ner till körskolan och boka lite körtider så jag kan få mitt efterlängtade körkort snart!:)

Nu ska jag kolla på film!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Mathe

Ja det är fan dags nu Tessie <3

2009-01-07 @ 03:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0