Im BACK

Nu är jag äntligen tillbaka, vad handikappad man känner sig utan sin dator, och ja jag vet att jag har blivit för bekväm med den på senaste tiden men sånt är livet.

okej update nu då!
Vad här hänt den senaste veckan? hmm..
 
Jo måndags kollade vi på en film på religionen - NUNNAN! Asså det är sjukt säger jag bara. Att man tillåter sig själv att bli så religös. Absolut inget fel i att vara kristen MEN det finns gränser tycker jag. Och det visar den filmen att det finns. Iaf sedan blev det träning med Natta :) nice!

oooh just det! Jag har handlat mina dröm chinos! ÄNTLIGEN... eller hur monika?:P
Jag och monika har liksom prövat chinos i varje affär vi vart i som haft det, men dem har suttit så fel så det går inte att förklara. Nu äntligen hittade vi ett par på Lindex av alla ställe? Säger inget dumt emot Lindex men nja inte riktigt där jag brukar fynda. Men så jäklar- Plötsligt händer det! hahaha ni vet reklamen.. haha.

Igår var jag på IKEA med Sanne och Alex. GOSCH säger jag bara! Vi var tre tjejer, inga överstarka precis. Men vi lyckades bannemaj få upp två á 44 kilos paket på taket, 4 paket i bilen och massa andra saker. (Sanne köpte ny garderob, och det var den största jag någonsin sett). Men det var ju kul att få pröva på det också.. haha



Idag har jag inte gjort så mycket förrutom att vart lite med Mattias :) och har jag inte världens bästa boy? JO för DET har! Han lagade min dator, asså min dator. Min dator är mitt allt. Jag har den vid mig precis överallt och den har ju vatt isönder. Men min babe fixade den och ja jag är så glad :D TACK! <3

Nu ska jag sätta mig och läsa Sofie´s Mode kommer med uppdatering senare :)


Kram Elzbieta


Kommentarer
Postat av: Sanne

Haha, ja för fan va var såå himla duktiga! Du får komma in sen och kolla på det färdiga konstverket ;D <3

2009-01-22 @ 18:25:49
URL: http://theeennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0