Hemskt

Idag är det en sådan dag som jag inte vill vara med om. Jag är trött, hängig och allmänt frånvarande. Jobbigt är det iaf!
Kanske ska jobba på mammas jobb idag igen, det är inte roligt det jobbet men det ger pengar vilket är roligt. Och vilket jag behöver!

Satt här innan och tänkte lite, om 20 veckor tar jag studenten. På dem 20 veckorna ska jag hinna med enormt mycket, så mycket att jag inte vågar tänka på det ens. Och det är mycket som ska förberedas och så. Samtidigt som det ska bli skönt att sluta skolan så känns det lite tomt. Vad ska man göra om dagarna om man inte lyckas komma in på någon skola? Eller om man inte får något jobb? HJÄLP?!

Och dessutom så längtar jag enormt till Turkietresan, som jag, Monika,Sanne, Peh och Natta har bokat. Gud vad vi ska ha roligt och skönt. Bara ligga och slappa i solen om dagarana, ut på utflykter och självklart se utelivet! Gosch jag längtar. Hihi

Nej nu ska jag gå och duscha!

Ha en bra dag :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0