Första dagen

Första dagen i skolan och jag sitter här på datakunskapen, gud vad tråkigt det är jag hade nästan glömt.
Det vart riktigt segt att gå upp i morse och jag och monika gick med tunga steg till skolan. Det tog emot kan jag säga er!
Men jag kan ju glädjas med att det är återstår 20 veckor sedan är det studenten! Det pirrar i magen varje gång jag säger det! hihi.

Idag ska jag och Natta iväg och träna, det ska bli najs! Komma igång igen efter jullovet,Me like!
Sedan efter det ska jag leka med Mattias, och det gillar vi :)

Undrar vad jag ska äta idag, är ju helt själv. Hela veckan på kvällen för mamma och pappa jobbar.Det är tråkigt.

Nej nu ska jag göra någon nytta här på lektionen hihi.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0