En dags jobb

Så nu har jag jobbat i 8 timmar, kom hem precis. Det är tröttsamt med tanke på att jag ska till skolan imorgon bitti. Men jag börjar dock inte försen klockan 10. Och vad gör man inte för att mamma och dem andra ska slippa springa som idioter. :) Jag får ju också ut något av det!

Nu ska jag snart gå på dejt med kudden men först ville jag bara slänga in en kommentar från mig själv angående "blogg-bråket" mellan Blondinbella. Schulman och Gynning.
För det första vill jag bara säga FÖR FAN Schulman och Gynning, nu är i trettio åresåldern båda två och ger er på en 18 åring. ?! Jag menar kom igen! Gå på någon i er egen storlek.
Samtidigt vill jag säga Blondinbella, ger du dig in i leken får du leken tåla. Jag tycker väldigt bra om din blogg MEN du visar upp en väldigt kaxig sida och då får man ta sånt här. Bit i det sura äpplet och ta dig igenom det, det klarar du. Och sen det du sa i Expressen om att dem försöker få media med hjälp av dig. Lilla vännen dem har vart med sen urminnestider i mediabranschen och behöver inte dig för att komma längre. Sorry men that´s the real thing!

Morgondagens planer blir att gå till skolan, träna, plugga sen jobba från 22.45-3.00. Hmm vilket liv egentligen. Får kompensera det på helgerna :) Vilket jag gör väldigt bra!

Godnatt mina vänner!

Kram Elzbieta

Kommentarer
Postat av: Josephine

HJÄLP? Jobba till 3.00 och så upp till skolan dagen efter? Hur pallar du människa? :P Men pengarna är goa ;)

2009-01-19 @ 20:08:33
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0