Tuesdaj!

Just nu lyssnar jag på Pink - so what, riktigt bra text i den låten när jag lyssnar efter.. Nanananan I wanna start a fight!

Så vad händer idag då? hmm ja, jag tror faktiskt inte att det händer så mycket idag. Tänkte börja på min kjol som ska vara med i projektarbetet så den blir färdig så jag kan använda den eftersom jag längtar sjuk mycket efter att få sätta den på mig..

I got my rockmoves!

ooh just det, jag har snart läst ut min twilightbok och jag är ledsen för det. Den får inte ta slut :( Men jag ska snabbt springa och handla tvåan då :D

Jag håller faktiskt på att få tag i filmen just nu så jag kan kolla på den ikväll :) ooh yes kvällen räddad!

Hade håla idag så jag och monika stack in till malmö och handlade lite jag hittade min kjol till jägers ooh yes :)

lägger in bilder snart måste bara äta något !
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0