Skolan

Usch jag tänkte verkligen skita i skolan idag för jag har så ont i min hals, var ju uppe med tuppen imorse för att se vår allas fina Kenza, som gästade Vakna med the voice, hon är så söt och go ! Efter det gick jag såklart och la mig igen i min varma säng, men sen ringde klockan klockan 9 igen och jag gillade inte det alls. Meeen Monika fick mig att gå upp med hjälp av hennes peppsms och jag hade ju faktiskt redovisning som jag inte kunde missa. So here I am.

Nu har jag webbdesign och jag hatar det, varför valde jag datainriktning? Vem är så dum i huvudet? jo jag :) Jag är dum ibaldn jag erkänner det.

Idag ska jag och Emilia ut till farmor och farfar och kolla på min balklänning, jag läntar, kanske pröva så den passar också haha. Nej men det ska nog gå bra och gör den inte det så blir det hårdbantning. Haha.
Efter det så blir det tupperweare party hos Marie, skoj skoj!

Så vi hörs väl när jag kommer hem från skolan för nu måste jag fortsätta.

Later !


Kommentarer
Postat av: Kungen ;D

jaa e gryyyymm med peppsms plus de blev bra tur du kom annars hade ja fått göra allt själv, hade blivit skevt :P Jane eyre elr va de va:P

2009-02-04 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0