Naglar,dusch och fixering

Okej då börjar kvällens braigheter nu, älskar all förberedning inför en partynight! Jag och Mattias hade en diskution om det i morse när vi låg och pratade om när vi skulle hämta upp honom. Och han sa att vi tjejer är totalt retard när det kommer till förberedelser och jag blev förbannad. Hur kan man säga så om oss? Vi gör oss fina för (ibland) deras skull och detta var tacken? :P Jävla retard Mattias ! :P

Iaf så har jag målat naglarna nu, rosa fick det bli, har ju haft svart nu dem senaste utekvällarna. Och rosa är ju mer jag liksom haha.

Nu ska jag äta för även om man inte vill det innan man ska klämma på sig kläderna så måste man göra det om man ska gå hand i hand med alkohol! :)

Hinner nog lägga in en bild på kvällens outfit innan vi sticker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0