Monika

Haha Monika vill så gärna ha ett eget inlägg här så ja here you go hjärtat! haha Hmm vad ska man säga om denna lilla figuren då, jo hon bor i stora staden Teckomatorp och är 18 år, fotbollsnarkoman och älskar Zlatan. Hon är min bästa vän och vi träffades första gången i ettan på gymnasiet. Fast jag tror ju dock att vi träffats tidigare i ett annat liv, haha!
När jag träffade henne var hon mer man än den värsta mannen ni träffat på, haha. Men jag hade ett uppdrag som jag nu lyckats med, jag har gjort henne till en av oss tjejer! haha Hon och jag är så olika så det är sjukt men det gör oss till dem vi är idag - bästa vänner som är vid varandras sida i alla lägen! Och skulle aldrig vilja ändra på den hon är.
Hon är monika- the man och jag är Therese - the girl haha.
Egentligen är det rätt så konstigt att vi ens hittade till varandra och blev så bra vänner som vi blev, för jag menar när jag ser kläder,skor och rosa så springer jag dig. När Monika ser en fotbollspla, en fotboll och en dator så springer hon. Vi är som dag och natt fast dem går också bäst ihop. Hon är ying och jag är yang! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0