Måndag

Nu sitter jag i skolan på webbdesign, riktigt tråkigt. Jag är så skoltrött och min dag  är redan åt helvete eftersom jag ser ut som helvetet själv. Låter kanske ytligt men när jag ser ut som fan så känner jag mig nere och depprimerad och då känns ingenting okej. Men bara religion kvar sen och sen HEM! Jag längtar redan faktiskt.

Sakerna från forever21 beställdes igår och jag längtar till dem kommer hem till mig :) Så nu blev jag faktiskt lite gladare. Men dock åt helvete!

Idag: Jaa vad händer, inte så mycket faktiskt, natta är sjuk så det blir ingen träning eftrsom jag är så omitiverad att gå dit själv. Nej det funkar inte alls. Men jag har rätt mycket skolgrejer som ska lämnas in denna veckan så jag får väl sysselsätta mig med det och jag har ju min älskade bok också, snart slut :( Blir ledsen varje gång jag tänker på det. Sen hade jag tänkt ringa Mattias och fråga om han vill göra mig sällis inatt :)

Nu måste jag jobba.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0