Kissie

Asså kan man bli mer trött på denna människa ? Vem tror hon att hon är ? "Nej jag lever på min blogg, har inte tid eller ork med något annat jobb för jag är så himla viktig!" Skrattretande om ni frågar mig, Välkommen till livet vill jag bara trycka in i hennes lilla hjärna. Vi kan fråga vilken ungdom som helst om dem har ett jobb och pluggar. DET HAR DEM FLESTA! Men nej lilla kära söta Kissie ska inte ha det för hon är ju så jävla bra. Eller hur?  Fejkblond liten brutta som tror hon är störst,bäst och vackrast. Hallå, jag är det?! Inte Kissie, haha nej det var ett skämt. Men seriöst 17 år gammal och gjort både det ena och det andra med sin kropp. Det är inte normalt och hon lever i en liten fantasivärld som hon så småningom kommer växa ur, och då kommer hon få en chock. "vad då måste man joba för att kunna handla kläder?" Nej nej dem kommer rakt in i din garderob bara sådär av sig själv. Aah förlåt till er som läser detta och får ta emot mitt utbrott men jag pallar inte trycket mer. Kolla på henne bara, avskyvärd!
Det jag ville komma till var - Jag gillar inte den bruden!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Kul blogg :) ,

och jag håller med dig om Kissie, jag hatar henne !

2009-02-12 @ 21:21:17
URL: http://alatavvi.blogg.se/
Postat av: selma

håller med dig! de kan vara kul att läsa hur hon tänker och gör. men hon överdriver tvär mycket. de är exakt som du säger, hon tror verkligen att hon är störst,bäst och vackrast.



hon verkar leva i sin egna värld, i en sagovärld där de inte finns några problem? där allt är en dans på röda rosor? hon verkar tro att ALLA vet vem hon är, ja menar.. visst vet folk vem hon är, men inte alla. och hon tror de, hon tror att hon är så jävla känd och att alla vill vara som hon? .. hon är en liten diva som vill ha allt serverat på silverfat.



fuck henne =)

2009-02-16 @ 02:24:50
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: J o s e p h i n e . Mitt liv som sambo!

rätt skrivet.



Du bra blogg :D

2009-02-17 @ 15:11:01
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: adelina

helt rätt! kissie tror jämt hon är bäst på allt! okej, det är bra att hon har ett bra självförtroende men hon överdriver ibland. det hon skrev om muslimer stör mig mest!

2009-02-17 @ 21:45:04
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: JanuaryChild

Ååh tacktacktack för att jag inte är den enda som känner så angående en liten uppblåst brutta med påtaglig lidingö dialekt.

2009-02-17 @ 23:37:29
URL: http://januarychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0