H&M

Ja okej jag kunde inte hålla mig borta så jag loggade in på H&M igen :( jag hittade en scarfs som jag besällde tillsammans med det andra jag beställde för några veckor sedan bikininarna och jackan, kommer ni ihåg ? Iaf jag får allt vecka 14 och jag längtar!

Har ni beställt något tjusigt på senaste tiden ? Eller är det kanske bara jag som är så galen i kläder, väskor, skor och accesoarer? hmm jag tror ju dock att det finns en liten del av sådant i alla tjejers mind men mitt kanske är lite större än vissa andras. Eller ? :P

Nu ska jag och Mattias iaf gå och lägga oss, sov gott mina vänner så hörs vi imorgon!
Och just det förlåt för kass uppdatering idag, mitt internet har legat nere hela dagen :(


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0