Ben&Jerry´s

Nu har jag ätit Ben&Jerry´s strawberry cheescake, ooh den är så himla god, men så satans dyr. Men man får väl unna sig det ibland eller hur ?:)

Hur har er dag vart då? :)
Min har vart helt okej, lite ångest över att jag ska upp så tidigt imorgon men annars har den vart bra :)
Så vad händer imorgon då? :) Jo jag ska ju jobba som ni vet och sedan ska jag träna. Måste komma igång igen, hade ju så bra flöd innan men sen blir man sjuk och ligger i några veckor och ja sen är det samma veva igen. = ta sig dit och börja träna. Men jag ska dra mig dit bannemej!

Fick massa mejl denna veckan om att Ni ville läsa lite mer om mode, och ja det kan jag väl skriva om ibland men jag hänvisar Er nog hellre till en riktig modeblogg isf fast jag ska göra mitt bästa tjejer :) Och killar faktiskt för jag har fått många mejl från killar på senaste tiden som tycker om min blogg och det är ju alltid kul att höra, att man liksom når ut till alla :)

Nu ska jag och Thias gå och lägga oss, upp tidigt ju!
Men jag tar med mig datorn till jobbet så jag kan uppdatera er om min händelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0