10 februari 2009

Hej allihopa :)
Hur har er dag vatt? Min har vatt helt okej, jävla oväder men annars har den vatt bra!
Så vad har jag gjort då, jo jag har vatt i skolan och första lektionen hade jag en redovisning som gick jättebra tyckte jag. Efter det så hade jag praktisk marknadsföring, sen engelska B och sen sist matlagning. Det är kul med matlagning vi jobbar med olika länder i 4 veckor och just nu har vi Thailand. Thailändsk mat är super god och jätte rolig att tillaga, så många goda kryddor och färgrik mat.

Efter skolan hämtade Sanne mig och vi körde hem och jag hjälpte henne med hennes CV, det gick ju fin fint. Jag är så duktig haha. Sen följde jag med mamma, mormor och morfar och hälsade på Mattias (kusin) på kyrkogården, så fint där var och jätte fint med all snö som låg runt omkring graven. Han har det fint!
Sen körde vi vidare till farmor och farfar där morfar fick lite massage av farmor och mamma fick också för hon fick ju typ ryggskott igår när hon lyfte fel. Aj aj aj!
Hoppas det hjälpte med massagen iaf.

Nu ligger jag i soffan med baby och myser hihi. Jag fick med honom på bio på lördag (alla hjärtansdag) så det ska vi :) Mysigt. Kanske blir middag på BK också det hade suttit fint :) hihi
Oooh jag måste j nästan handla något fint att ha på mig, ja okej jag sa att den dagen var överskattad och det är den MEN jag kan väl ändå få ha något nytt fint på mig ? :)

Nej nu ska jag faktiskt gå och pussa på Mattias lite hörs sen !

Ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0